Oranjemarkt 2017

De inmiddels zeer populaire Oranjemarkt wordt ook dit jaar weer gehouden in Winkelcentrum ’t Hart van Huizen. De Oranjemarkt is geen vrijmarkt, deelname is niet gratis en de markt is niet bestemd voor kinderen op een kleedje. Die kunnen aanschuiven bij de Kindervrijmarkt. Wie op de Oranjemarkt wil staan, moet een kraam of grondplaats huren bij de Oranje Stichting Huizen.

De kramen of grondplaatsen staan – evenals vorig jaar – in de Kerkstraat vanaf het Prins Bernhardplein, op het Oude Raadhuisplein en in de Kerkstraat tot aan de Langestraat. Tevens komt op de Voorbaan, Lindenlaan en Achterbaan een groot aantal kramen te staan. Naast de grote verscheidenheid aan attributen, is er rekening gehouden met de inwendige mens. Terrassen completeren het geheel op sfeervolle wijze en ook op de Oranjemarkt zijn hapjes en drankjes ruimschoots voorradig. Op het Oude Raadhuisplein komt een podiumwagen voor de live optredens van bekende artiesten.